دکتر حسین اسماعیلی | جراحی لیفت و جوانسازی صورت
جراحی لیفت و جوانسازی صورت

جراحی لیفت و جوانسازی صورت

جراحی لیفت و جوانسازی صورت

جراحی جوانسازی و لیفت صورت

بالا رفتن سن، منجر به کم شدن الاستین و حالت کشسانی، کاهش شادابی و طراوت و همچنین شل و افتاده شدن پوست صورت می شود. اما آیا راهکاری برای کاهش آثار پیری در پوست صورت وجود دارد؟ یکی از روش هایی که دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی برای از بین بردن چین و چروک های صورت پیشنهاد می دهد، جراحی لیفت و جوانسازی صورت یا ریتیدکتومی است. با جراحی لیفت و جوانسازی صورت، علاوه بر از بین بردن چین و چروک سطح پوست، خطوط فک و گونه و همچنین افتادگی گونه از بین رفته و پوست صورت مجددا شاداب و سفت خواهد شد.

 

روش کار در جراحی لیفت و جوانسازی صورت این گونه است که پزشک جراح، قسمتی از پوست دو طرف صورت را کمی به عقب کشیده، پوست های اضافی را برداشته و ناحیه جراحی را بخیه می زند. جراحی لیفت و جوانسازی صورت در نواحی مختلف پوست از قبیل گونه ها، خط فک پایین و پوست اطراف بینی انجام می شود.

 

روند جراحی لیفت و جوانسازی صورت

طبق گفته دکتر حسین اسماعیلی، جراحی لیفت و جوانسازی صورت در قسمت های مختلف پوست از قبیل خط مو، اطراف گوش ها یا قسمت زیرین چانه قابل انجام است. جراحی لیفت صورت با بیهوشی عمومی انجام می شود. روند کار در این نوع جراحی به این صورت است که ابتدا تعدادی برش در قسمت های مختلف پوست ایجاد می شود. سپس پوست و چربی های اضافی آن نواحی توسط پزشک جراح برداشته شده و مجددا پوست در نواحی برش زده، بخیه زده می شود. در برخی موارد به صلاحدید پزشک، پوست یا چربی زیر سطح پوست برداشته نمی شود و تنها موقعیت آنها تغییر داده می شود.

 

اندازه برش هایی که توسط جراح ایجاد می شود، بستگی به نوع لیفت دارد و برای هر فرد، متفاوت است. این برش ها اغلب در قسمت هایی ایجاد می شوند که زیاد در معرض دید نباشند و بتوان آنها را پوشاند. جراحی لیفت و جوانسازی صورت به افرادی توصیه می شود که مایلند افتادگی پوست خود در نتیجه افزایش سن را رفع کنند. به طور کلی بهتر است جراحی لیفت صورت توسط افرادی انجام شود که سن آنها بین 40 تا 60 سال می باشد.

 

 

ریتیدکتومی

 

 

مراقبت های قبل و بعد از جراحی لیفت و جوانسازی صورت

به توصیه دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی بهتر است قبل از انجام عمل جراحی لیفت و جوانسازی صورت، از مصرف داروهای ضد التهابی و آسپرین خودداری کنید. چون استفاده از این داروها می تواند خونریزی حین جراحی را بیشتر کند. علاوه بر این، از مصرف سیگار و دیگر دخانیات قبل از جراحی لیفت صورت، خودداری کنید. مصرف برخی نوشیدنی ها یا مواد غذایی هم قبل از جراحی لیفت و جوانسازی صورت توصیه نمی شود. در کنار رعایت تمامی این موارد، بهتر است توصیه های پزشک جراح را جدی بگیرید و دستورالعمل هایی که برای شما تجویز می کند را به طور کامل رعایت کنید. رعایت این موارد، تاثیر مستقیمی در نتیجه جراحی لیفت صورت خواهد داشت.

 

به طور کلی، تاثیر جراحی لیفت و جوانسازی صورت در بازسازی پوست و چربی پوست، به صورت عمقی است و تاثیر طولانی مدتی بر چهره شما خواهد داشت. این جراحی، نشانه های افزایش سن را به طور کلی در چهره شما از بین خواهد برد. این مسئله می تواند تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت روابط اجتماعی شما داشته باشد. برای به حداقل رساندن عوارض ناشی از این جراحی، بهتر است از یک پزشک جراح باتجربه و متبحر کمک بگیرید. دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی با بیش از 22 سال سابقه، کلیه خدمات مربوط به جراحی لیفت و جوانسازی صورت را انجام می دهد.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی