دکتر حسین اسماعیلی | تاثیر تزریق چربی و نانوفت روی پوست
تاثیر تزریق چربی و نانوفت روی پوست

تاثیر تزریق چربی و نانوفت روی پوست

تاثیر تزریق چربی و نانوفت روی پوست

 

نانوفت که با نام تزریق نانو چربی نیز شناخته می‌شود، یک روش انتقال چربی ویژه است که در آن بافت چربی گرفته شده از یک ناحیه غنی از چربی با استفاده از تکنیک تزریق میکرو، به ‌طور ویژه پردازش شده و به ناحیه آسیب ‌دیده تزریق می‌شود. بافت چربی و اجزای حاصل از آن سرشار از سلول های بنیادی است. 

تزریق چربی نانو برای ترمیم کانتور صورت که شکل خود را از دست می دهد و به مرور زمان ناپدید می شود یا برای شکل دادن به ناحیه استفاده می شود، زیرا نانو چربی تزریق شده سرشار از سلول های بنیادی است.

دکتر حسین اسماعیلی یکی از بهترین متخصصان در زمینه پوست و مو و زیبایی می باشد. دکتر اسماعیلی با سال ها تجربه کاری موفق خدمات تزریق چربی و نانوفت را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

 

کاربرد تزریق نانو چربی برای زیر چشم:

تزریق نانوفت در بیماران مبتلا به سیاهی دور چشم همراه با از دست دادن بافت و بی نظمی، مورد استفاده قرار گرفته است. تزریق نانو چربی با تقسیم چربی استخراج شده به گونه ای انجام می شود که بتوان آن را فیلتر کرد و از طریق کوچک ترین کانول اعمال کرد. با نانو چربی، برخی از مواد طبیعی در سلول های چربی فعال می شوند که چین و چروک های پوست را کاهش داده و تغییر رنگ را از بین می برند. 

بنابراین، این روش مخصوصا در افرادی که عمدتا به اثر جوان‌کننده و بهبود کیفیت پوست با مقداری اصلاح حجم نیاز دارند، ترجیح داده می‌شود. کاربرد نانو چربی در افزایش حجم نواحی دور چشم، لب ها، گونه ها، پیشانی و ... نیز بسیار موفق است.

 

در چه مناطقی می توان از تزریق چربی و نانوفت استفاده کرد؟
تزریق چربی و نانوفت را می توان به هر قسمت از پوست که تحلیل رفته، چروکیده، لکه دار، نازک یا آسیب دیده به نظر می رسد اعمال کرد. چربی نانوفت غنی شده با سلول های بنیادی است و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی بافت است. از این روش می توان برای بهبود کیفیت پوست صورت، گردن، دست ها و زیر چشم استفاده کرد.


تزریق چربی و نانوفت چگونه انجام می شود؟
اصل اصلی کاربرد برداشتن بافت چربی از ناحیه چربی فرد مبتلا به کانول، غنی سازی آن با سلول های بنیادی و تزریق آن به نواحی کاربرد است. هنگام استفاده از نانو چربی، بافت چربی به صورت مکانیکی از سلول ها جدا می شود. برای بدست آوردن سلول های چربی نانو غنی از سلول های بنیادی فیلتر می شود.
بافت چربی غنی از سیتوکین به دلیل فیلتر های مخصوص کانول 0.7 میلی متری رقیق می شود و درست در زیر لایه زیر جلدی ناحیه ای که قرار است بهبود یابد تزریق می شود.

 

 

از بین بردن چین و چروک ها با تزریق چربی
 

 

چربی برای تزریق نانو چربی از کدام ناحیه گرفته می شود؟
می توان آن را از هر نقطه از بدن که بافت چربی کافی در آن وجود دارد، گرفت. به خصوص بافت چربی در قسمت تحتانی شکم، معده، ران ها و داخل زانو حاوی سلول های بنیادی زیادی است.
تزریق چربی نانو را می توان برای هر فرد سالمی که چین و چروک، از بین رفتن بافت و سایر علائم پیری را تجربه کرده است، استفاده کرد. تزریق چربی نانو نیز می تواند برای ایجاد حجم مشخص، رفع مشکلات ناحیه لیپوساکشن و بهبود کیفیت پوست انجام شود.


آیا تزریق نانو چربی عوارضی دارد؟
تزریق نانو چربی غنی از سلول های بنیادی نتایج بسیار رضایت بخشی می دهد و عوارض جانبی ندارد. تنها یک درمان تزریق چربی نانو می تواند به کاهش70 درصد چین و چروک های صورت کمک کند. برای به دست آوردن نتایج بهتر می توان درمان های دیگری نیز انجام داد. هزینه های تزریق چربی نانو به کیفیت و کمیت خواسته ها یا شکایات بیمار بستگی دارد.

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی