دکتر حسین اسماعیلی | جراحی لیفت شقیقه و ابرو
جراحی لیفت شقیقه و ابرو

جراحی لیفت شقیقه و ابرو

جراحی لیفت شقیقه و ابرو

 

مقدمه

بالا رفتن سن، تغییرات متعددی را در ظاهر و پوست افراد به وجود می آورد. ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف صورت از قبیل پوست اطراف چشم، تنها بخشی از این تغییرات است. جراحی لیفت شقیقه و ابرو، راهکاری مناسب برای از بین بردن چین و چروک های ریز در نواحی اطراف چشم است. لیفت ابرو و شقیقه در کشیده به نظر رسیدن چشم ها هم تاثیر فوق العاده ای دارد. لیفت شقیقه و ابرو که با نام لیفت تمپورال (Temporal Lift) هم شناخته می شود، عملی است که طی آن، قسمت انتهایی ابروها بالاتر رفته و آنها را خوش حالت تر می کند.

علاوه بر این، لیفت شقیقه و ابرو، چشم ها را درشت تر و خوش حالت تر می کند و تاثیر زیادی در افزایش زیبایی آنها دارد. کمک گرفتن از جراحی لیفت شقیقه و ابرو، علاوه بر اینکه چروک های پنجه کلاغی را از بین می برد، در افزایش زیبایی فرم آنها هم موثر است. می توان گفت جراحی لیفت ابرو و شقیقه علاوه بر اینکه نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود، روشی کاربردی برای از بین بردن چین و چروک های پوست نواحی اطراف چشم است.

 

روش های جراحی لیفت شقیقه و ابرو

قبل از جراحی لیفت شقیقه و ابرو، وضعیت سلامت بیمار، میزان لیفت مورد نیاز و روش لیفت مناسب با چهره بیمار به صورت کامل توسط پزشک جراح بررسی می شود. جراحی لیفت شقیقه و ابرو اغلب با بی حسی موضعی و در مواقعی با بیهوشی عمومی انجام می شود. این عمل جراحی، حدود 1 الی 2 ساعت طول می کشد و دوره نقاهت آن هم کوتاه است. به طوری که بیماران پس از اتمام جراحی لیفت شقیقه و ابرو، می توانند به منزل برگردند و نیازی به بستری شدن نخواهد بود.

 

نتیجه ای که در اثر جراحی لیفت شقیقه و ابرو به دست می آید، اغلب دائمی است. برای جراحی لیفت شقیقه و ابرو، عمدتا از یکی از این سه روش استفاده می شود:

- روش لیفت پوست شقیقه: این روش که با کشیده شدن پوست انجام می شود، برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و ریز یا افتادگی های ناچیز نواحی اطراف چشم ها و ابروها مناسب است.

- روش SMAS: این روش با هدف از بین بردن چین و چروک های عمیق تر پوست انجام می شود. پزشک جراح در این روش، برش کوچکی در قسمت شقیقه ایجاد کرده و عضله زیر سطح پوست را کمی می کشد.

- روش MACS: این روش هم مانند روش قبلی با ایجاد برش روی سطح پوست انجام می شود. البته برش ها در این روش، کمی عمیق تر خواهند بود.

 

 

لیفت شقیقه و ابرو

 

مهم ترین نکات در جراحی لیفت شقیقه و ابرو

 

- انتخاب جراح متخصص و باتجربه: از آنجا که در جراحی لیفت شقیقه و ابرو، برش های عمیقی روی پوست این نواحی ایجاد می شود، انجام آن به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد. پس بهتر است پزشک جراح خود را با دقت و حساسیت انتخاب کنید. دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی با 22 سال سابقه، یکی از بهترین و متبحرترین متخصصان این حوزه در شهر بوشهر است که کلیه خدمات جراحی لیفت شقیقه و ابرو را انجام می دهد.

- مراقبت های پس از جراحی: بعد از جراحی لیفت شقیقه و ابرو، داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به صورت منظم مصرف کنید، تا چند روز پس از جراحی، فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید، استحمام نکنید، روی صورت نخوابید و صورت خود را به صورت مستقیم در معرض برخورد نور خورشید قرار ندهید. به وجود آمدن کبودی، تورم و التهاب در محل جراحی کاملا طبیعی است. با این حال در صورتی که التهاب، تورم یا کبودی پس از گذشت دو هفته رفع نشد، باید حتما پزشک جراح خود را در جریان بگذارید.

 

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی