دکتر حسین اسماعیلی | جوانسازی و لیفت با هایفو چگونه روی پوست تاثیر می گذارد؟
جوانسازی و لیفت با هایفو چگونه روی پوست تاثیر می گذارد؟

جوانسازی و لیفت با هایفو چگونه روی پوست تاثیر می گذارد؟

هایفو یک سونوگرافی متمرکز با شدت بالا برای کاهش چین و چروک صورت یا لیفت صورت است. اثرات سفت کننده مورد نظر به لطف انرژی امواج اولتراسونیک ایجاد می شود. فراصوت SMAS Lifting تکنولوژی اولتراسوند متمرکز (HIFU - High Intensive Focus Ultrasound) بر روی ساختار های عمیق تر درم و بر روی SMAS که یک سیستم فیبری واقع در زیر پوست است، عمل می کند. تشکیل کلاژن جدید را در پوست شما تحریک می کند. پوست شما به تدریج سفت تر و سفت تر می شود و یک اثر لیفتینگ طبیعی ایجاد می کند.


 هایفو به طور کامل بر روی لایه های عمیق و ساختاری پوست که در آن کلاژن ذخیره می شود، تمرکز می کند. در طول فرآیند پیری، پوست خاصیت ارتجاعی کلاژن خود را از دست می دهد و به طور فزاینده ای شل می شود. هایفو اعمال شده پوست را ترمیم می کند و پوست را برای تولید مجدد کلاژن جدید تحریک می کند.


دکتر حسین اسماعیلی متخصص پوست مو و زیبایی و به عنوان یک متخصص با سال ها تجربه کاری موفق خدمات جوانسازی و لیفت با هایفو  را انجام می دهند.

 

جوانسازی و لیفت با هایفو


مزایا:


همراه با سایر درمان های غیر تهاجمی، هایفو نه تنها بر روی تشکیل فیبر های کلاژن و الاستین بلکه بر روی SMAS نیز اثر می گذارد. این فرآیند های بازسازی طبیعی را برای ایجاد خاصیت ارتجاعی در پوست و سفت شدن بافت همبند تحریک می کند. فناوری هایفو یک فناوری پیشرفته با استفاده از امواج فراصوت بسیار متمرکز است که گرمایش شدید و بسیار موضعی را دقیقاً در عمق مورد نظر ایجاد می کند. هایفو نه تنها در درم کار می کند، بلکه مستقیماً روی بالاترین لایه عضلانی پوست (SMAS) نیز کار می کند تا سفت شدن عمیق بافت را امکان پذیر کند.


بر خلاف لیزر که از بیرون به داخل پوست نفوذ می کند، هایفو سطح پوست را دور می زند و به طور کامل روی لایه های عمیق و ساختاری پوست که در آن کلاژن رسوب می کند تمرکز می کند. فناوری اولتراسوند هایفو از درون به بیرون کار می کند و به سفت شدن پوست به صورت غیر تهاجمی کمک می کند. روی صورت، گردن و دکلته.


لیفت هایفو برای چه کسانی مناسب است؟


لیفتینگ متمرکز با اولتراسوند برای همه بیمارانی که دچار شلی پوست و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و در نتیجه عدم درخشندگی و شادابی پوست می شوند مناسب است. لیفت اولتراسونیک همچنین می تواند برای موارد زیر استفاده شود:


•    بلفاروپلاستی (لیفت پلک)
•    چین های بینی
•    چین و چروک های تقلیدی
•    لیفت لب بالایی
•    لیفت گونه و درمان گونه هامستر
•    سفت کردن گردن، دکلته، زانو و آرنج

 


شادابی جوانسازی و لیفت با هایفو


لیفت هایفو چند بار باید تکرار شود؟


معمولا فقط یک جلسه لازم است. این کار فرآیند بازسازی طبیعی پوست را با هدف بازسازی کلاژن و الاستین تحریک می کند. پوست سفت می شود و به تدریج، به طور طبیعی و از داخل اثر سفت کننده معمولاً 1.5 تا 2 سال طول می کشد. پس از آن، به دلیل روند پیری، درمان باید تکرار شود.


نتیجه نهایی چه زمانی قابل مشاهده است؟


اولین اثر قابل توجه این روش، در ناحیه گردن، تنها پس از چند روز قابل مشاهده است. فرآیند تجدید کلاژن حدود 2 تا 4 ماه طول می کشد. با این حال، نتیجه نهایی تنها پس از 90 تا 120 روز قابل مشاهده است.


آیا هایفو لیفتینگ برلین می تواند جایگزین لیفت صورت جراحی شود؟


تا به حال، لایه زیرین عمقی فقط با یک روش جراحی قابل دسترسی و سفت کردن بود. اثر حرارتی دستگاه اولتراسوند باعث سفت شدن فیبرهای کلاژن و الاستین در پوست و در SMAS می شود. در دراز مدت، سلول های بافت همبند (فیبروبلاست) تحریک می شوند که به نوبه خود کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک خود را بیشتر تولید می کنند. بنابراین تأثیر این روش کاملاً قابل مقایسه با لیفت صورت جراحی است. علاوه بر این، حتی لیفت صورت نیز هرگز نمی تواند ساختار پوست را از نظر کمی بهبود بخشد، اما روش اولتراسوند بسیار موثر است.


با این حال، باید روشن باشد که تصمیم گیری در مورد اینکه کدام روش برای کدام بیمار مناسب است با پزشک معالج است. او می تواند به خوبی قضاوت کند که علائم افتادگی چقدر شدید است و در این زمینه تصمیم می گیرد.

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی