دکتر حسین اسماعیلی | جوانسازی و لیفتینگ با نخ ( نخ های مونو، اسکرو ،کاگ یا خاردار) چیست
جوانسازی و لیفتینگ با نخ ( نخ های مونو، اسکرو ،کاگ یا خاردار) چیست

جوانسازی و لیفتینگ با نخ ( نخ های مونو، اسکرو ،کاگ یا خاردار) چیست

 

جوانسازی و لیفتینگ با نخ ( نخ های مونو، اسکرو ،کاگ یا خاردار) چیست؟

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. سست تر می شود، چین و چروک به ویژه در نواحی اطراف چشم، بینی و دهان و همچنین در پیشانی و در ناحیه گردن و دکلته ایجاد می شود. به لطف لیفت با نخ، این نواحی را می توان بدون چاقوی جراحی درمان کرد. جوانسازی و لیفتینگ با نخ های مونو، اسکرو ،کاگ یا خاردار یک روش کم تهاجمی برای درمان چین و چروک است. نخ های مختلفی در دسترس پزشک است که می تواند به طور خاص برای صاف کردن پوست یا شکل دادن به خطوط استفاده کند.

 

لیفت با نخ اساساً برای مناطق زیر مناسب است:

•    پیشانی

•    ابروها

•    ناحیه چشم

•    ناحیه اطراف بینی، چین های بینی

•    ناحیه گونه

•    ناحیه فک

•    چین و چروک از دهان تا چانه

•    چین و چروک جلوی گوش

•    چین و چروک در گردن

•    چین و چروک در دکلته

•    افتادگی پوست روی بازوها، معده و سایر نواحی

 

مراحل انجام:

از آنجایی که جوانسازی و لیفتینگ با نخ یک روش کم تهاجمی است، معمولاً نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. سفت کردن پوست با نخ به صورت سرپایی انجام می شود. ناحیه ای که قرار است بخیه ها گذاشته شود، بی حس می شود. پزشک نخ های قابل جذب را وارد بافت می کند.  

نخ ها در زیر پوست در مکان های مورد نظر قرار می گیرند و تشکیل بافت همبند جدید را در آنجا تحریک می کنند. این روش کم تهاجمی لیفت صورت نه اسکار و نه زخم بر جای می گذارد. نخ ها پس از درمان نیازی به برداشتن ندارند، به مرور زمان خود به خود حل می شوند و توسط بافت اطراف جذب می شوند.

مدت زمان درمان بسته به ناحیه ای که باید درمان شود حدود 15 تا 40 دقیقه است. نتایج برای مدت طولانی تری قابل مشاهده است. 

 

مزایا:

لیفت با نخ نسبت به سایر روش های درمان چین و چروک، مزایای زیادی دارد. نتیجه معمولاً بسیار طبیعی به نظر می رسد. درمان زمان زیادی نمی برد. فقط سوراخ های کوچکی برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست ایجاد می شود. دامنه لیفت با نخ به چند ناحیه محدود نمی شود، بلکه می توان از آن در کل صورت و بسیاری از قسمت های بدن استفاده کرد که این روش درمان چین و چروک را برای بیماران جذاب می کند.

علاوه بر این، انواع مختلف چین و چروک را می توان درمان کرد. خطوط بیان را می توان اصلاح کرد، خطوط صورت را سفت کرد، گونه ها را پر کرد و ابروها را بلند کرد. در صورت تمایل به نتایج واضح تر، لیفتینگ با نخ را می توان با سایر اشکال درمان چین و چروک ترکیب کرد. نتیجه نهایی تنها یک تا سه ماه پس از درمان قابل مشاهده است. 

 

 

جوانسازی پوست با لیفت

 

هر چند وقت یکبار می توانم لیفت با نخ داشته باشم؟
تقریباً بلافاصله پس از درمان، متوجه خواهید شد که پوست شما سفت تر می شود، که باعث تحریک تولید کلاژن می شود. این اثر به طور متوسط پنج تا هفت سال طول می کشد. پس از آن، درمان می تواند تکرار شود.سعی کنید در هفته اول از وارد کردن فشار به صورت خود اجتناب کنید. به پشت بخوابید و سر خود را روی یک بالش اضافی قرار دهید تا تورم کاهش یابد.


 به چند نخ نیاز دارم؟
4 تا 8 نخ در نیمی از صورت مورد نیاز است. در طول درمان، پزشک رزوه های PDO مخروطی را در جهت مخالف وارد می کند. نخ ها ابتدا کمی کشیده می شوند و سپس پلی دیوکسانون بقیه کارها را انجام می دهد. این یک تکنیک لیفت صورت با حداقل تهاجم است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی