دکتر حسین اسماعیلی | مزوتراپی و مزوژل چه تفاوتی دارند
مزوتراپی و مزوژل چه تفاوتی دارند

مزوتراپی و مزوژل چه تفاوتی دارند

مزوتراپی برخی از روش های موثر را ارائه می دهد که برای جوان سازی صورت عالی هستند. وقتی صحبت از مزوتراپی صورت می شود، مزولیفت نیز بیان می شود که یک گزینه درمانی محبوب است. مزولیفت پوست را سفت و یکدست می کند و رنگی درخشان به پوست می بخشد.

مزولیفت باعث احیای شدید، صاف شدن و آبرسانی پوست شما می شود. همچنین چین و چروک های کوچک را از بین می برد و به پوست شما درخشندگی تازه و در عین حال ظاهری طبیعی می بخشد.

مزوژل نیز یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست می باشد که شباهت زیادی به مزوتراپی دارد، اما تفاوت مزوتراپی و مزوژل در مقدار اسید هیالورونیک می باشد. در مزوتراپی بین 1 الی 3 درصد اسید هیالورونیک وجود دارد ولی در مزوژل  این رقم 15 درصد می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت مواد مغذی مزوتراپی در مقایسه با مزوژل کمتر می باشد و این عامل سبب تفاوت بین مزوتراپی و مزوژل شده است.

دکتر حسین اسماعیلی متخصص پوست مو و زیبایی و به عنوان یک متخصص با سال ها تجربه کاری موفق خدمات مزوتراپی و مزوژل را با بهترین کیفیت انجام می دهند. 

 

مزوتراپی

مزوتراپی و مزوژل روش های جوانسازی پوست

مزوبوتاکس چیست؟

 

مزوبوتاکس یکی دیگر از روش های محبوب جوان سازی پوست می باشد. مزوبوتاکس روی خطوط مختلفی مانند خطوط پیشانی، خطوط اخم و همچنین چین و چروک کنار دهان و چشم کار می کند. مقدار کمی ماده بوتولینوم یا یک جایگزین بوتاکس گیاهی به مخلوط احیا کننده مزولیفت اضافه می شود. تفاوت آن با بوتاکس کلاسیک در میزان درد است.

 

پی آر پی:

 

آیا نام پی آر پی یا دراکولا لیفت را شنیده اید؟ این روش که با نام لیفت خون آشام نیز شناخته می شود، از تکنیک مزوتراپی برای زیباسازی صورت استفاده می کند. PRP به معنای پلاسمای غنی از پلاکت است که از خون خود بیمار به دست می آید. از بهبود زخم پشتیبانی می کند و بازسازی سلولی را تحریک می کند. اغلب در مزوتراپی درمانی یا ایمپلنتولوژی استفاده می شود. با این حال، PRP را می توان به طور شگفت انگیزی برای مبارزه پیری روی صورت نیز استفاده کرد. پوست با آزاد شدن فاکتور های رشد از پلاکت های خون به طور پایدار جوان می شود. از این روش برای بازسازی رشد مو نیز استفاده می شود.

 

مانند مزولیفت، پی آر پی مستقیماً به لایه های بالایی پوست تزریق می شود تا اثر خود را در آنجا آشکار کند. PRP همچنین می تواند به خوبی با سایر روش های زیبایی پزشکی صورت ترکیب شود و با اثر طولانی مدت خود آن ها را تکمیل کند.

 

 

شادابی پوست با مزوتراپی و مزوژل

کربوکسی تراپی:

آخرین اقدام مزوتراپی برای صورت که در اینجا ارائه می شود کربوکسی تراپی است. این درمان به ویژه برای درمان ضد پیری چشم، به عنوان مثال برای کیسه های زیر چشم، تیرگی های زیر چشم یا افتادگی پلک مناسب است. از طریق بهبود میکروسیرکولاسیون پوست باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می شود. زمینه های کاربردی شامل تعریف خطوط صورت (خطوط گونه و چانه)، کاهش خفیف چربی و درمان اسکار و ترک است.

 

برای این درمان، گاز CO2 به پوست تزریق می شود. این امر باعث بهبود میکروسیرکولاسیون، تامین اکسیژن و مواد مغذی در بافت و متابولیسم سلولی می شود. فرآیند های رشد خود بدن و تشکیل جدید عروق ظریف تحریک می شود. پوست کشسان تر، متراکم تر و صاف تر می شود. علاوه بر این، رسوبات چربی موضعی کاهش یافته و گردش خون لنفاوی بهبود می یابد. این روش برای تازه واردانی که نمی خواهند خطرات و عوارض جانبی را متحمل شوند عالی است.

 

سوزن های ظریف برای تزریق موضعی ریز CO2 به پوست و بافت همبند زیرین استفاده می شود. از آنجایی که گازی است که توسط هر سلولی در بدن تولید می شود، به خوبی تحمل می شود.

 
 

 

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی